مشتري گرامي؛ بانك ملت افتخار دارد در جهت ارائه خدمات متمايز و كمنظير در شبكه بانكي كشور،
مشتريان مِهان و يك نفر از اعضاي درجه يك خانواده ايشان و نيز مشتريان برتر داراي كارتخوان فروشگاهي
(پذيرندگان حائز رتبه 1 الي 4 ) و يك نفر از اعضاي درجه يك خانواده پذيرندگان رتبه1 را تحت پوشش خدمات
بيمه درمان تكميلي شركت بيمه "ما" قرار دهد.
دسترسي آسان
پوشش طرح درمان تكميلي مشتريان برتر
پرداخت هزينههاي دوران بستري در بيمارستان مازاد بر سهم بيمه گر اول (سازمان تأمين اجتماعي/ خدمات
درماني كاركنان دولت/ خدمات درماني نيروهاي مسلح/ بيمه مدارس و يا ساير سازمانهاي بيمه گر) حداكثر
تا سقف 100/000/000 ريال شامل موارد زير:
-
درمان طبي و يا عمل جراحي در بيمارستان و يا مراكز جراحي محدود
-
آنژيوگرافي و آنژيوپلاستي قلب
-
انواع سنگ شكن
-
ديسك ستون فقرات
-
جراحي قلب
-
پيوند كليه، ريه، مغز استخوان
-
انواع سرطان
-
گامانايف
روش دريافت خسارت
1) با معرفينامه: در صورت نياز شما مشتري گرامي به بستري شدن در بيمارستان، مي توانيد با مراجعه
به شعب شركت "بيمه ما" در مراكز استاني به همراه دستور پزشك و كارت شناساييCIP نسبت به دريافت
معرفي نامه جهت ارائه به بيمارستان طرف قرار داد شركت بيمه " ما" اقدام نماييد.
نكته:
چنانچه مركز درماني مورد نظر با شركت بيمه گر اول نيز طرف قرارداد باشد در اين حالت هزينههاي درمان
مشمول بيمه، تحت پوشش هر دو بيمه گر قرار گرفته و در صورتي كه اين هزينه ها برابر و يا كمتر ازسقف
تعهد بيمه نامه حاضر باشد مبلغي پرداخت نخواهيد نمود.
تذكر:
برخي از هزينه هاي درمان از جمله هزينه نفر همراه بيمار، اتاق خصوصي، غذاي ويژه و هزينه هايي از اين
دست مشمول بيمه نمي باشند.
2) بدون معرفينامه:
چنانچه شما مشتري گرامي بدون دريافت معرفينامه از شعب شركت "بيمه ما" در بيمارستان بستري شده و
هزينههاي مشمول بيمه را پرداخت نموده باشيد، با انجام اقدامات زير خسارت مورد نظر را از شركت بيمه
"ما" دريافت خواهيد نمود:
در صورت داشتن بيمه پايه نزد يكي از شركت هاي بيمه گر نظير تأمين اجتماعي، خدمات درماني و... به
عنوان بيمه گر اول، ابتدا به همراه اصل و كپي مدارك بيمارستاني جهت دريافت خسارت (سهم بيمه گر اول)
به آن شركت مراجعه نموده و پس از برابر اصل نمودن كپي مدارك بيمارستاني توسط بيمهگر اول، مدارك زير
را جهت دريافت خسارت (سهم بيمه گر تكميلي) به واحد مديريت بيمه هاي اشخاص در تهران و يا شعب شركت
بيمه "ما" در مراكزاستاني ارسال نماييد.
-
كپي برابر اصل مدارك بيمارستاني
-
كپي سند پرداخت خسارت بيمه گر اول
-
كپي شناسنامه و دفترچه بيمه (بيمه گر اول)
زمان پرداخت مبلغ خسارت
شركت بيمه ما پس از دريافت اسناد و مدارك حداكثر ظرف مدت 8 روز كاري نسبت به رسيدگي، تسويه هزينه
هاي درماني و واريز وجه به حساب معرفيشده از سوي بيمهشده اقدام خواهد نمود.
ساير نكات
- در صورتي كه هزينه هاي مشمول بيمه را رأساً پرداخت نموده باشيد اين هزينهها مطابق با درجهبندي
- بيمارستانهاي طرف قرارداد با شركت بيمه "ما" و رعايت تعرفههاي مصوب هيئت دولت و آييننامههاي بيمه مركزي محاسبه و پرداخت ميشود.
- چنانچه به هر دليلي از جمله عدم داشتن بيمه گر اول، خسارت سهم بيمهگر اول را دريافت ننماييد، خسارت
- شما پس از كسر 30 درصد به عنوان فرانشيز تا سقف تعهد بيمه نامه توسط شركت "بيمه ما" پرداخت خواهد شد.
- مهلت تحويل اسناد و مدارك پزشكي حداكثر 3 ماه از تاريخ ترخيص در طول مدت اعتبار بيمه نامه ميباشد
- پس ازگذشت مدت تعيينشده شركت بيمه "ما" تعهدي در قبال پرداخت خسارت نخواهد داشت.
روش دريافت خسارت هزينه هاي بيمارستاني خارج از كشور
هزينههاي بيمارستاني در تعهد بيمهگر كه توسط بيمهشدگان در خارج از كشور انجام ميشود حداكثر معادل تعرفههاي
مورد عمل بيمارستانهاي درجه يك طرف قرارداد با بيمهگر و معادل ريالي صورتحساب بيمهشدگان در زمان بستري
(تاريخ صورتحساب) پس از پرداخت سهم بيمهگر اول به بيمهشده، قابل پرداخت ميباشد.
در اين خصوص تأييد مدارك پزشكي بيمه شده توسط كنسولگري جمهوري اسلامي ايران در كشور مرتبط و تأييد
ترجمه رسمي توسط وزارت امور خارجه در ايران ضروري مي باشد.
ساير خدمات بيمهاي (ويژه مشتريان مِهان و پذيرندگان برتر)
با صدور كارت شناسايي C.I.P توسط شركت بيمه ما براي شما مشتري گرامي، علاوه بر بهره مندي از خدمات بيمه
درمان تكميلي، در صورت تمايل به خريد ساير بيمه نامه هاي شركت بيمه "ما" براي خود و يا اعضاي خانواده از
تخفيف ويژه اي به شرح جدول زير برخوردار خواهيد شد.
بیمه نامه | میزان تخفیف |
بدنه خودرو - نقدی | 35 درصد علاوه بر سایر تخفیفات |
بدنه خودرو - قسطی | 25 درصد علاوه بر سایر تخفیفات |
مسئولیت | 30 درصد |
آتش سوزی | 25 درصد |
عمر و حادثه انفرادی | 25 درصد |
عمر و سرمایه گذاری | 15 درصد حق بیمه سال اول به عنوان اندوخته |
مشتري گرامي توصيه ميشود قبل از هرگونه اقدام درخصوص دريافت خدمات با پشتيبان تعيينشده در مركز به
شماره تلفن هاي 09304112219 و 88192709-021 و نيز پشتيبان هاي تعيينشده در مراكز استاني مشاوره
فرماييد.